niedziela, 27 kwietnia 2014

[1] Witamy !

Chciałabym uroczyście otworzyć nową zwiastunownię ! 
Na początku chcę powiedzieć ,że układ strony jest wzorowany na innych zwiastunowniach. Głównie na mojej ulubionej (http://zwiastuny-na-blogi.blogspot.com/). 
Szukam dwóch ,maks trzech stażystek (zakładka ,,Nabór''). 
Pierwsze zamówienia możecie już składać (na razie jestem tylko ja ,Hazzy). Mam nadzieję ,że zwiastunownia Wam się spodoba. 
Jeśli jakaś zwiastunownia jest chętna do współpracy ,piszcie na : hazzykontakt@gmail.com 
PS : Na końcu umieszczam przykładowy zwiastun (wykonany w pełni przeze mnie)
Właścicielka.

2 komentarze:

  1. mam w zwyczaju zaglądać na różne zwiastunownie i od czasu do czasu komentować prace innych, mimo, że nie zamawiam, więc mam nadzieję, że nie obrazisz się, jeśli powiem kilka słów na temat twojej pracy ;) od dawna siedzę w zwiastunach, więc wiem co nie co i muszę przyznać, że jak na tak krótki czas (bo 3 miesiące to nie aż tak długo) robisz całkiem niezłe prace. Pracujesz na Movie Makerze, więc dużo nie poszalejesz na nim, zresztą na pewno znasz dobrze ten program więc wiesz, że ma ograniczone możliwości. Ale w zwiastunach liczy się głównie się pomysłowość, którą ty posiadasz, a program to tylko ważny dodatek do tego. Nie myślałaś, żeby spróbować Vegasa? Niby nie jest darmowy, ale wersja próbna jest za free. Ten program otworzyłby Ci drogę do poznania swoich możliwości, bo jak już powiedziałam MM bardzo ogranicza. Życzę sukcesów w twojej pracy :)
    Pozdrawiam, Emily :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się ,czy nie spróbować innego programu ,ale na razie zostaję ''na starych śmieciach''. Jednak dziękuję za radę :*
      I dziękuję też za te ciepłe słowa ,to naprawdę wiele dla mnie znaczy ! ;3

      Usuń